Hoe kan ik mijn eigen site maken (gratis)?

Ik vroeg me af of ik zelf ook een site kan maken zoals www.google.nl (gratis). En niet elke keer met come2me of iets dergelijks ervoor. B.v.d.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Www.webklik.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aks je ff gaat Googlen op zelf gratis site maken vind je er heel veel.

Maar ik gebruik altijd www.wix.com die is heel goed je kan ook heel veel evekten gebruiken en zo. Mijn sit daarop is www.wix.com/myfem/nagellakken hij is nog niet af maar dan kan je zien wat je allemaal met de site kan. 
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Come2me.com
Startje.be

Als je googlet op de tag gratis website maken kom je er nog meer tegen.