Hoe kom ik en mijn vriendin met ons popgroepje CD op wikipedia als je CD intikt???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

je moet dan een nieuwe pagina aanmaken.
Kijk maar op de link:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Help:Nieuwe_pagina_aanmaken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd je kan ook niet iets zoeken wat er niet is:)
Op wikipedia is dat niet zo moeilijk.
Zo'n pagina kan je zelf aanmaken of bewerken.

Als naam voor je eigen muziekgroep zou ik een sterkere naam bedenken.
Over een paar als jou popgroep nog bestaat weet niemand meer wat een cd is.
En een cd is al een bestaand artikel.
Of jullie namen moeten beginnen met een C en een D, maar dan nog zou ik met een sterkere naam komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aanvullend op eerdere antwoorden; wikipedia accepteerd geen zelfpromotie, waar dit onder zal vallen, dan word je pagina négatief gemarkeerd en blijft dit op internet zichtbaar. Dat lijkt me niet zo'n goed idee.