Warom staan er 14 - duimpjes ondermijn profiel ?? Help

Ik doe niks verkeerd en toch - duimpjes help

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Omdat je hele irritante antwoorden geeft misschien? En die vragen van je waren nu ook niet echt kennisverrijkend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

tja je antwoorden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bedoelt de minduimpjes onder je antwoorden?
als mensen vinden dat je een antwoord geeft wat niet waardevol, of zelfs waardeloos is, dan kunnen ze je een minduimpje geven.
jij mag dat nog niet, omdat je nog geen 100 punten hebt.
blijkbaar hebben in dit geval 14 mensen het antwoord een minduimpje gegeven.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als ik zo zijn vraag- en antwoordgeschiedenis heb gezien, gaan die 100 punten er in dit tempo ook NOOIT komen.
de (inmiddels 17) minduimpjes worden gegeven omdat jouw antwoord slecht geformuleerd is (het is geen goede zin) en omdat het nergens op slaat.

Deze website is bedoeld voor serieuze vragen en serieuze antwoorden. Maar als iemand eerst alleen maar slechte vragen stelt, dan alleen maar slechte antwoorden geeft, dan komt de reactie van alle kanten naar jou toe en die reactie is negatief. We zien het niet zitten dat jij hier met puberaal gedrag de vragenstellers probeert in de zijk te nemen, we zien het niet zitten dat jij de mensen hier niet serieus neemt. Ga eerst maar eens opgroeien, en dat bedoel ik niet fysiek maar voornamelijk intellectueel en emotioneel.
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
Ik geloof nooit dat hij lang hier blijft. is ook moeilijk als je -3 punten hebt. En ik geloof ook niet dat ik hier een beste antwoord voor krijg...
Veel GV'ers vinden je antwoord niet goed, beter je best doen en je krijgt + duimpjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je waardeloze antwoorden geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je taalgebruik in je antwoorden lijkt op dronkenmansgelal; daarom al die minnen.
13 jaar geleden
Je antwoorden lijken doorgaans helemaal niet op de vraag te slaan. Daarnaast missen ze vaak interpunctie (waardoor het geheel moeilijk leesbaar wordt) en stikken ze ook nog eens van de spelfouten.

Probeer alleen antwoorden te geven op vragen waar je echt iets over weet, probeer gebruik te maken van leestekens, maar dan graag in enkelvoud. Het is helemaal niet nodig om twee vraagtekens achter je vraag te zetten, één maakt ook wel duidelijk dat het een vraag is.

Probeer ook een beetje op je spelling te letten. Het maken van enkele spelfouten is helemaal niet erg, maar het aantal fouten dat jij in je antwoorden weet te verwerken doet niet vermoeden dat jij dyslectisch bent, maar eerder dat je te lui bent om een gemaakte fout te corrigeren alvorens op beantwoorden te klikken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt in je vraag aangeven dat je geen prijs stelt op duimpjes, maar verbieden is een wat groot woord..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een aantal van je antwoorden gelezen en ik kom tot de conclusie dat er een beetje een hetze is gestart om jouw antwoorden. Maar omdat jouw antwoorden zo heel erg moeilijk te lezen zijn , begrijp ik het wel van die minduimpjes. Probeer je een beetje in te leven in wat er gevraagd wordt en probeer met een aantal leestekens / hoofdletters je antwoorden leesbaarder te maken.

Succes !

Echt waar de meesten van ons wensen je het allerbeste , als je je best doet met goede antwoorden geven.

Overigens een + je van mij omdat ik moest lachen om die antwoorden zonder leestekens .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb even gekeken welke antwoorden je zoal geeft. Vind je het gek dat je - hebt?