Formule 1 is milieuvervuilend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en geld verspillend
fremar
13 jaar geleden
Formule 1 is een sport voor hormoongestuurde rijkeluiszoontjes.

Lekker gechargeerd he?

Toegevoegd na 21 minuten:
Hiermee wil ik niet zeggen dat ik het met deze stelling eens ben, ik kan me helemaal voorstellen dat heel veel mensen dit een leuke sport vinden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, zo te lezen allemaal fans van de autosport!
Formule 1 is gevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Formule 1 is een formule die steeds weer anders geformuleerd wordt waardoor de formule steeds minder een succesformule is.
conform de vraagstelling heb ik het maar zo geformuleerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Formule 1 zorgt voor baanbrekende techniek die dan ook weer in normale auto's terecht komt en zodoende zichzelf nuttig maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk maar eens naar de huidige auto`s die gebruiken veel technieken die door de race wereld zijn ontworpen

Toegevoegd na 3 minuten:
En jou stelling nog : door de f1 zijn de auto`s beter en zuiniger geworden .