hoe kan je op een ander manier een software verwijderen.

Hoe kan je op een andere manier een software verwijderen. ik weet wel dat je op configuratiescherm en daarna dat je op software klikt dat weet ik wel. maar zij er nog andere manieren om een software te verwijderen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Met revo uninstaller kun je programma's etc verwijderen, die verwijderd de register sleutels ook nog gelijk.

Als een programma niet makkelijk weg wilt heb je nog spyware terminator ( dacht ik) of spybot search & destroy( deze heeft dacht ik ook file shredder dus kun je bestanden echt bijna niet meer terugvindbaar verwijderen).

En je kunt programma's natuurlijk via hen eigen de-installatie verwijderen :)

Groetjes
Joris
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan o.a. met Revo Uninstaller Pro Hieronder vind je de link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En de handmatige manier: in de helpfiles van een programma is vaak te vinden waar het allemaal spullenboel neerschrijft bij installatie. Je kunt alle bestanden handmatig deleten. Vaak moet je dan ook nog wat uit je registry verwijderen, dus makkelijk is anders.