Wat is een ''kettingbrief'' ?

Wat is het? Een geest?

Weet jij het antwoord?

/2500

dan zeggen allemaal mensen enge dingen in je mail ;( da,s niet leuwk

Een kettingbrief (tegenwoordig vaak mail) is een brief die je van 1 iemand ontvangt en naar meerdere (zeg5) mensen door moet sturen. Op deze manier krijg je een explosieve groei van het aantal mensen dat kennis neemt van de inhoud van de "brief" Vroegah was dat een echte brief en moest je in de brief een lijst bijhouden van wie de vorige verstuurders waren. Je zette jezelf onderaan de lijst, streepte de eerste persoon van de lijst af en stuurde die dan iets leuks. Tegenwoordig gaat het meestal om mails met dubieuze inhoud.

Een kettingbrief is een brief die je krijgt met de mededeling dat er iets erg met je gaat gebeurden als je de brief niet aan minimaal 10 mensen doorstuurt. Toegevoegd na 5 minuten: Vorige week heb ik een kettingbrief gekregen met dit er in: ''Hallo, ik ben Teddy. Ik ben een hond van 2 jaar en ben vermoord door mijn baasje. Sinds toen heb ik een hekel aan mensen, dus ook aan jou. Stuur deze brief door aan minimaal 15 mensen, en ik zal je met rust laten. Waag je het deze brief niet door te sturen binnen 1 dag, dan zal ik vannacht bij je langskomen en je mijn zoete wraak laten proeven.'' Die domme Teddy, ik leef nog steeds!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100