Hoe zet ik een phpBB forum om naar het Nederlands? Heb al een poging gedaan, maar dat ging mis. Iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Bij de instellingen heb je een taaloptie. Daar kun je de gewenste taal instellen. Gewoon even goed zoeken en je vindt het wel. Is voor mij te lang geleden om precies te zeggen waar je moet zijn maar als je even goed zoekt, vind je het zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Controleer of je de Nederlandse taalbestanden hebt staan in de directory:

/language/nl/

Dus de bestanden moeten hier staan, niet nog een subdirectory 'nl' bijvoorbeeld.

Als dat zo is, moet je kunnen schakelen naar Nederlands.