naar een tattoo shop een mailtje sturen, moet dat via het contact forumulier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Als er geen andere optie is, dus er staat geen mailadres vermeld (of een adres met de melding dat dat niet voor bepaalde vragen is), dan zou ik het contactformulier gebruiken ja, dat is ervoor bedoeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, bij elke site staat er wel ''Contactformulier'' of ''Contact''.
De Contactformulier is bedoeld voor ideeen, vragen, en opmerkingen.
Net als hier bij Goeie Vraag.