Helpt osteopathie bij een kind (van 4) met een achterstand in de ontwikkeling?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Het ligt er een beetje aan waardoor die achterstand in de ontwikkeling door ontstaan is bijv. Een goede osteophaat bellen en kort vertellen wat de problemen zijn kan je wel vertellen of hij daar wel of niet wat mee zal kunnen.
Ik heb een zoontje met autisme en die heeft wel baat bij een aantal behandelingen per jaar. Het lichaam werkt op zo veel punten samen. Ik ben groot voorstander (uit eigen zeer positieve ervaringen) van osteopathie, dus ik zou er op zijn minst eens een telefoontje aan wagen.
Succes.
NB: Over het algemeen ervaringen kinderen de behandelingen ook niet als belastend, maar eerder ontspannend/opluchtend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de achterstand wordt veroorzaakt door een gebrekkige groei van kraakbeen wellicht wel...