Zeg, waarom horen we ineens niets meer van Joran vd Sloot?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (14)

Omdat hij in de cel zit en niet zoveel mag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is niet meer in de gelegenheid om mysteries om zichheen te scheppen, waarin doden voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hele verhaal is al uitgemolken. Die mediakoe geeft niets meer. Totdat er in de Miguel Castro Castro iets met hem gebeurt, overgeplaatst wordt of zegt waar Nataly Holloway begraven is, zullen we verlopig niets van hem horen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat hij iedere mannelijke nederlander ten schande heeft gebracht door zichzelf voor te doen als schijnheilig hollandse jongentje met een rijke papa en daardoor dacht met alles vrij-uit mee weg te kunnen gaan die gast mag van mij zoiezo levenslang krygen dat is zijn loon (het is een gore vrouwenmisbruiker en dat is mijn mening als hollandse man!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees blij dat we niets meer horen van Joran van der Sloot.
Dat is vast een teken dat hij op een plek ziet waar niemand hem vind of mag spreken.
Er zijn vele belangrijkere dingen om mee bezig te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er op dit moment niks nieuws te melden is, over Joran van der Sloot.
13 jaar geleden
De laatste stuiptrekkingen zijn eruit ( protesteren tegen
zijn bekentenis-eventueel vertellen waar Natalie is, en als
tegenprestatie overplaatsing naar aruba ) hij kan niets
meer verzinnen.
Hij zal zich moeten schikken in de wet van Peru.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is nu in afwachting van zijn proces, wat in Peru maanden kan duren. Nu zit hij alleen maar in de gevangenis een beetje te niksen en hopelijk na te denken over zijn fouten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joran wordt op zijn beurt misbruikt in de gevangenis, door een grote sterke Peruaan, die al jaren geen seks meer gehad heeft. Hij schaamt zich daarvoor natuurlijk rot.

Toegevoegd na 55 seconden:
Hij is daardoor te moe om over zelfpromotie na te denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk omdat nederland hem zat is en tijd besteed aan echt nieuws.
Alleen SBS 6 vind het interessant. Als we elke moordenaar (mits schuldig) zoveel zendtijd geven, dan is er geen tijd voor echt nieuws.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die moet zich nu natuurlijk rustig houden, dat haantjesgedrag leren ze hem heel snel af in de peruaanse lik!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opgeruimd staat netjes. Hij zit lekker in zijn cel op een proces te wachten. Niet veel kattekwaad dat meneer kan uithalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij wordt even snel op je wenken bediend:
zondagavond stel je de vraag,
dinsdagochtend is er nieuws, althans, een nieuwsartikeltje dan, van vandaag/dinsdag.

http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=154421663
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik las net dat peruaanse president de doodstraf weer wil instellen. En joran zou er dan in aanmerking voor komen