Hebben meer mensen last van instabiele wifi en 3G verbinding van tmobile? Ik kan helft Vd tijd niet internetten

Weet jij het antwoord?

/2500

Yep, dat is HET grote probleem van T-Mobile. Ik heb zelfs een iPhone terug gestuurd omdat ik alleen maar een trage verbinding had. Ik heb nu een LG Android. Ik zie wel in mijn scherm 3G maar zodra ik er gebruik van maak schakelt hij over naar een langzame verbinding (en nee ik heb niet een datalimiet overschreden) Toegevoegd na 1 minuut: Instabiele wifi, dat is vreemd want dat is niet direct ter herleiden naar T-Mobile. Ik denk dat er in je telefoon een instelling fout staat

nou dat je t vraagt jma ja ja onderweg gaat t wel meestal maar thuisen in de tuin is het huilen met de pet op kompleet waardeloos bellen probeer ik binnen niet eens meer mensen verstaan niet wat ik zeg of de verbinding word verbroken internet doet t maar op een pleken en suer traag nog een paar maanden dan ben ik gelukkig van mn contrakt af

Ik heb nergens last van thuis gebruik ik wifi en als ik ergens anders ben gebruik ik mijn 3G. Wel je 3G aanzetten in het menu:)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100