Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hebben meer mensen last van instabiele wifi en 3G verbinding van tmobile? Ik kan helft Vd tijd niet internetten

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
494

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Yep, dat is HET grote probleem van T-Mobile. Ik heb zelfs een iPhone terug gestuurd omdat ik alleen maar een trage verbinding had. Ik heb nu een LG Android. Ik zie wel in mijn scherm 3G maar zodra ik er gebruik van maak schakelt hij over naar een langzame verbinding (en nee ik heb niet een datalimiet overschreden)

Toegevoegd na 1 minuut:
Instabiele wifi, dat is vreemd want dat is niet direct ter herleiden naar T-Mobile. Ik denk dat er in je telefoon een instelling fout staat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou dat je t vraagt jma ja ja
onderweg gaat t wel meestal maar thuisen in de tuin is het huilen met de pet op kompleet waardeloos bellen probeer ik binnen niet eens meer mensen verstaan niet wat ik zeg of de verbinding word verbroken internet doet t maar op een pleken en suer traag nog een paar maanden dan ben ik gelukkig van mn contrakt af
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nergens last van thuis gebruik ik wifi en als ik ergens anders ben gebruik ik mijn 3G. Wel je 3G aanzetten in het menu:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding