Hebben meer mensen last van instabiele wifi en 3G verbinding van tmobile? Ik kan helft Vd tijd niet internetten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Yep, dat is HET grote probleem van T-Mobile. Ik heb zelfs een iPhone terug gestuurd omdat ik alleen maar een trage verbinding had. Ik heb nu een LG Android. Ik zie wel in mijn scherm 3G maar zodra ik er gebruik van maak schakelt hij over naar een langzame verbinding (en nee ik heb niet een datalimiet overschreden)

Toegevoegd na 1 minuut:
Instabiele wifi, dat is vreemd want dat is niet direct ter herleiden naar T-Mobile. Ik denk dat er in je telefoon een instelling fout staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou dat je t vraagt jma ja ja
onderweg gaat t wel meestal maar thuisen in de tuin is het huilen met de pet op kompleet waardeloos bellen probeer ik binnen niet eens meer mensen verstaan niet wat ik zeg of de verbinding word verbroken internet doet t maar op een pleken en suer traag nog een paar maanden dan ben ik gelukkig van mn contrakt af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nergens last van thuis gebruik ik wifi en als ik ergens anders ben gebruik ik mijn 3G. Wel je 3G aanzetten in het menu:)