Hoeveel vragen worden er per dag verwijderd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die van jou was daar straks snel weg gemodderd. Zit ik een antwoord in te voeren, was ie weg......
Overigens heb je wel gelijk vind ik.
Ze zouden een afdeling onnozele vragen moet hebben dan kan hij (en bv Jinx) er heel wat ruimte vullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha...goed idee; rubriek : Overbodige Vragen. En dan wel open laten maar buiten de puntentelling laten vallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke was dat dan? Ik heb niets gemerkt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@firefox: de vraag waar Jelle het over heeft was toch jouw vraag, of ben ik abuis?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@vdp
Ja, maar welke vraag dan?

Het beste antwoord

Dat verschilt van dag per dag. De ene dag verwijderen we maar een paar. Maar sommige dagen ook enkele tientallen. Dat hangt van een aantal vragen af om een indicatie te geven hoeveel we verwijderd hebben. Bij de statistieken staat dat er meer dan 10.000 vragen zijn gesteld als je bovenin de URL kijkt zie je vraag 13443 dat betekend dat we dus ongeveer 3.000 vragen hebben verwijderd vanaf het begin. Gemiddeld worden er denk ik 2 vragen per uur verwijderd. Gedurende zo'n 16 uur dat de site actief is. Dus 32-35 vragen per dag is denk ik het gemiddelde maar het kan naar boven het kan naar beneden uitschieten. Ik houd het niet bij dus het is maar een schatting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is lastig te bepalen, zal elke dag weer anders zijn denk ik.. Ik gok rond de 25.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
20 schat ik... maar het varieert/verandert steeds, de ene dag is niet de andere.... Gisteren zijn er 6 wissingen verricht alleen al die van XiniX...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel te weinig!
:-)