Ik werk als enige bediende in een KMO. De garage is 1 week in Juli en 1 week in Augustus gesloten ben ik verplicht dit ook te nemen?

Kan ik verplicht worden door de werkgever om deze dagen te nemen, er zit namelijk in elke week 1 betaald verlof...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Zoiets staat meestal wel in je contract of cao, die zal je even na moeten kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door het gerbuik van het woord bediende denk ik dat je uit Belgie komt?
Denk dat de meeste heir meer de Nederlandse regelgeving zullen kennen dan de Belgische.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan hij je verplichten als dat zo beschreven staat in je contract. Dat moet je er dus even bijpakken.