Waarom bellen vele mensen toch nog steeds zo'n dure sexlijn?

Blijkbaar zijn er nog vele mensen die zo'n dure sexlijn bellen,terwijl het op internet gratis is.Ik bedoel niet het bellen met zo'n sexlijn,maar er zijn toch genoeg sites waar je aan je trekken kan komen?

Toegevoegd na 1 dag:
En dan bedoel ik gratis camsites,zoals flirtmee.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
7.3K

Het beste antwoord

Omdat ze geen leven hebben en geld teveel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ze geel leven hebben,dat durf ik niet hardop te zeggen,hahaha...maar geld teveel blijkbaar wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ze geen leven hebben,dat durf ik niet hardop te zeggen,hahaha...maar geld teveel blijkbaar wel ja.

Andere antwoorden (5)

Het verschil tussen internet en de sexlijn is dat de laatstgenoemde tweezijdige communicatie heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk omdat het horen van een stem die er even helemaal alleen voor jou is (flauwekul natuurlijk) net wat persoonlijker is dan foto's of filmpjes op internet kijken.
Die stem die je opwind en doet wat jij graag is net een stapje realistischer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoelde niet foto's en filmpjes...ik bedoel flirtmee.nl
Daar zie je de persoon in kwestie ook.
Het is interactief, op een site kijk je een vooraf opgenomen filmpje, aan de telefoon kun je zelf bepalen welke kant het gesprek op gaat.

Toegevoegd na 1 minuut:
En voor sommige zal het fantasie aspect leuk zijn, je ziet niks, je hoort alleen maar, kun je zelf gaan fantaseren hoe het meisje er uit ziet, etc.
13 jaar geleden
Begrijp dat ook niet, het meeste is nep, zelfs bij die sextroep die s nachts op de tv bij de commerciele omroepen staat fictieve profielen dus feitelijk gewoon oplichterij,ik zeg niet doen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp het allebei niet je hoefd alleen maar de deur uit en je kunt sex krijgen desnoods ga je naar de hoeren ik vind het allemaal best wat anderre mensen doen
Maar je haalt je waardigheid en zelfrespect omlaag maar ik begrijp dat
Als ik zo'n sexlijn op tv zie denk ik altyd hoe kun je jezelf voor de gekhouden door te bellen
Het internet is verlijdelijker maar er bestaat niets anders dan face to face vers vlees

Met alle respect voor iedereen