als ik iemand bel met mijn mobiel zie hij mijn naam en nummer hoe kan ik dat veranderen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.4K

Het beste antwoord

Je kan voor het nummer #31# zetten, dus bijv. #31#0640567890.
Dit kan je eenmalig doen maar ook voor het betreffende nummer in je adresboek zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

bij instellingen
dan naar nummer meezenden aan of uit
en dan zet je hem uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt nummerweergave uitschakelen. Degene die gebeld wordt, ziet nu niet meer je nummer op zijn display verschijnen. Als hij jouw gegevens in zijn telefoonboek heeft staan, krijgt hij toch niet meer je naam op het scherm, als je belt. Hij krijgt enkel te lezen, nummer onbekend.
13 jaar geleden
Als het voor eenmalig is kun je #31# voor het nummer toetsen.