Ik ben 25 jaar mijn vriendin is 23,al vanaf het begin zegt ze niks mis is met de sex,maar ze maakt bijna/geen geluid ,ze zegt wel verkr te zijn ?

ze heeft naar mijn idee geen moeite met seksualiteit ,
Ik maak me serieus zorgen of ze me niet ''played''
ze zegt zelf dat ze zich schaamt ,om zich te uiten .
Dat ze dan het idee heeft ,zich als een ''sletje '' te gedragen.I.V.M verkr .
Ook geeft ze geen/nauwelijks een krimp als ze komt .

Ze heeft ook gezegt dat ze een aantal jaar geleden ,wel kreunde van genot ,en maakt op mij geen ''geile'' indruk dat ze het echt wil . ( soms)

Bedankt voor de reacties

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heel goed praten met elkaar zonder enige scrupules. Succes!

Ieder mens is anders. Als zij zelf zegt dat ze wel geniet, maar gewoon geen geluid maakt, zal dat heus wel zo zijn, anders doet ze zichzelf te kort. Misschien zou zij als ze wel geluid maakte daarvan zo afgeleid raken dat ze het niet meer zo fijn zou vinden..

Ik lees het eea waaruit ik meteen kan concluderen dat je vriendin niet lekker in haar vel zit tijdens het vrijen. Dat heeft een gevolg/oorzaak... praat daar open over met je vriendin. Probeer haar vetrouwen te winnen! Faken of zoals jij het noemt "played" is zeer gemakkelijk op te doen voor een vrouw, stelt echt niks voor ;) Echt, win haar vertrouwen en praat met haar! Toegevoegd op 14-05-2009 11:01:11 op = om Toegevoegd op 14-05-2009 11:05:11 Oh ja(atje): geluid maken tijdens de daad is natuurlijk niet HET bewijs of het wel of niet lekker is. De ene maakt wel geluid en de ander niet (jammer genoeg) :)

Elk lichaam is anders....sommige mensen zijn wat luidruchtiger dan anderen. Mijn vriendinnen vonden het altijd heel vervelend dat zij nooit aan mij konden merken wanneer ik een orgasme had, maar dat betekent niet dat ik het niet fijn vond. Als ze zegt dat ze zich schaamt dan moeten jullie eens duidelijk met elkaar aan tafel en haar het gevoel geven dat ze zichzelf kan zijn bij jou; met of zonder geluid.... Persoonlijk moet ik zeggen dat ik het verschrikkelijk vind als een vrouw herrie maakt tijdens de sex...maar ieder z'n ding natuurlijk...

Ik vind een kreuntje op zijn tijd wel prettig om te weten of het lekker is of niet, maar iedereen geniet op zijn eigen manier van sex. Als je vriendin zegt dat er niks mis is met de sex, dan moet je haar daar op vertrouwen vind ik. Zij doet het gewoon zonder geluid te maken.

Even uit ervaring: (...) Je zegt dat zij verteld heeft dat ze verkracht is. En ik kan je bevestigen dat dit zo'n beetje het ergste trauma van een vrouw is. Dat zij zich niet uit kan natuurlijk aan een aantal factoren liggen. Maar het meest voor de hand ligt het trauma dat het gevolg is van de verkrachting. NB is verkrachting nu niet bepaald de meest mensvriendelijke manier van sex bedrijven. Dat bovendien veelal gepaard gaat met bedriegingen, zoals: "Als je geluid maakt dan vermoord ik je!" e.d. van dit soort woord keuzes... Het feit dat jij 'normaal' sex hebt met je vriendin zegt werkelijk niets over het feit, of dat je haar nu wel of niet een bevredigend gevoel kan geven... Probeer je eens in haar te verdiepen. Want wat ik uit jouw verhaal opmaak is dat je vriendin wel sex toe laat met jou. Maar vervolgens alles blokkeert wat ook maar enige betrekking heeft op het genot. Je kunt dit natuurlijk niet helemaal blokkeren. Maar wat ik lees is het niet i.v.m. maar een typisch gevolg van de verkrachting... Je gevoel uitschakelen is niet zo heel erg moeilijk. En zeer zeker niet als je daarbij het gevoel hebt dat je, je vriend een plezier moet doen. Dit trauma zal haar altijd blijven achtervolgen. En er zal ongetwijfeld een moment komen dat zij zich wel helemaal kan en/of durft te geven. Maar heb vooral geduld en begrip hiervoor... En dat jij er dan ook nog bij durft te zeggen dat jij je zorgen maakt of dat zij jou nu wel of niet bespeeld vind ik eigenlijk diep triest...

Afgaande op wat je hier schetst, is je vriendin niet over de verkrachting heen en voelt ze zich wellicht schuldig dat het gebeurd is. Dringend advies: therapie voor haar om de verkrachting te verwerken.

tja weet je het gaat ook nooit over ook al is het 8 jaar geleden. ik zit nog steeds in therapie, maar wat helpt is dat ik er met mijn man gewoon over kan praten. scheelt heel veel. dat ze geen geluid maakt kan daar alles mee te maken hebben. ik ben ook niet lawaaiig (sorry mam) maar dat betekend niet dat ik het per definitie niet goed vind of dat ik me er slecht bij voel, sex betekend niet meer wat het deed als voor de verkrachting. niet verkrachte zijn bezig naar een hoogtepunt te komen, wel verkrachte zijn bezig zich te focussen met we ze bezig is, en niet een flashback krijgt. x

Je hebt een heel sterk beeld van hoe het eigenlijk zou moeten gaan volgens jou, en zoalang je vriendin daar niet precies aan voldoet, denk je dat er iets 'aan de hand' is. Ontspan, probeer _haar_ te laten genieten, door niks op te liggen maar op zoek te gaan hoe je haar kan laten genieten. Genieten = laten genieten... Toegevoegd op 14-05-2009 12:56:15 liggen is leggen, tikvaut.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100