Ik ben 25 jaar mijn vriendin is 23,al vanaf het begin zegt ze niks mis is met de sex,maar ze maakt bijna/geen geluid ,ze zegt wel verkr te zijn ?

ze heeft naar mijn idee geen moeite met seksualiteit ,
Ik maak me serieus zorgen of ze me niet ''played''
ze zegt zelf dat ze zich schaamt ,om zich te uiten .
Dat ze dan het idee heeft ,zich als een ''sletje '' te gedragen.I.V.M verkr .
Ook geeft ze geen/nauwelijks een krimp als ze komt .

Ze heeft ook gezegt dat ze een aantal jaar geleden ,wel kreunde van genot ,en maakt op mij geen ''geile'' indruk dat ze het echt wil . ( soms)

Bedankt voor de reacties

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is toch veel beter dan dat je oordopjes moet nemen... Iedereen schaamt zich om zich te uiten als de persoon zich onbespied waant... Het enige dat je kunt doen is zelf geluid maken, als ze ziet dat het fijn of lekker is, dan zal ze zelf wel gaan uitproberen eerst zachtjes en dan harder... Kun jij de ander wel accepteren zoals die is? Het zou zelfs nog zo kunnen veranderen dat je door de buren afgeremd wordt, als ze het leuk gaat vinden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze verkr. is, dan zou ik dat dus nooit zelf ook weer doen... Elke nee van haar, hoe klein ook en hoe onschuldig ook, is alweer een verkr, als je het toch doet... Dat geldt voor elke vrouw overigens, maar extra speciaal voor vrouwen die al eens eerder verk. zijn... Dus heel goed luisteren en heel zuinig op zijn... Maar als je samen bent met haar, dan zegt mij dat je al heel goed luistert... :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het idee dat je zo luid moet kreunen dat de buren er van wakker worden komt voornamelijk uit de porno-industrie, en dat is een slechte graadmeter. Daar squirten alle dames bij het klaarkomen, komt sperma met kopjes tegelijk (4x per uur) en zijn onmogelijk standjes soepel in beeld gebracht. Aangezien je aangeeft dat je vriendin eerder verkracht is, zal je het op een heel andere manier moeten aanpakken, met heel veel geduld. Als je uit bent op een snelle wip, en alleen aan jezelf denkt (wat van mij best mag, maar dan niet met haar), kun je beter kijken of je niet een andere meid kunt vangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
edo ik ben stom verbaasd zeg me aub dat ik je niet goed begrijp..?!?!?!?

Het beste antwoord

Heel goed praten met elkaar zonder enige scrupules. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ieder mens is anders. Als zij zelf zegt dat ze wel geniet, maar gewoon geen geluid maakt, zal dat heus wel zo zijn, anders doet ze zichzelf te kort.
Misschien zou zij als ze wel geluid maakte daarvan zo afgeleid raken dat ze het niet meer zo fijn zou vinden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lees het eea waaruit ik meteen kan concluderen dat je vriendin niet lekker in haar vel zit tijdens het vrijen. Dat heeft een gevolg/oorzaak... praat daar open over met je vriendin. Probeer haar vetrouwen te winnen!
Faken of zoals jij het noemt "played" is zeer gemakkelijk op te doen voor een vrouw, stelt echt niks voor ;)

Echt, win haar vertrouwen en praat met haar!

Toegevoegd op 14-05-2009 11:01:11
op = om

Toegevoegd op 14-05-2009 11:05:11
Oh ja(atje): geluid maken tijdens de daad is natuurlijk niet HET bewijs of het wel of niet lekker is. De ene maakt wel geluid en de ander niet (jammer genoeg) :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elk lichaam is anders....sommige mensen zijn wat luidruchtiger dan anderen. Mijn vriendinnen vonden het altijd heel vervelend dat zij nooit aan mij konden merken wanneer ik een orgasme had, maar dat betekent niet dat ik het niet fijn vond. Als ze zegt dat ze zich schaamt dan moeten jullie eens duidelijk met elkaar aan tafel en haar het gevoel geven dat ze zichzelf kan zijn bij jou; met of zonder geluid....
Persoonlijk moet ik zeggen dat ik het verschrikkelijk vind als een vrouw herrie maakt tijdens de sex...maar ieder z'n ding natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind een kreuntje op zijn tijd wel prettig om te weten of het lekker is of niet, maar iedereen geniet op zijn eigen manier van sex. Als je vriendin zegt dat er niks mis is met de sex, dan moet je haar daar op vertrouwen vind ik. Zij doet het gewoon zonder geluid te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even uit ervaring: (...)

Je zegt dat zij verteld heeft dat ze verkracht is. En ik kan je bevestigen dat dit zo'n beetje het ergste trauma van een vrouw is. Dat zij zich niet uit kan natuurlijk aan een aantal factoren liggen. Maar het meest voor de hand ligt het trauma dat het gevolg is van de verkrachting. NB is verkrachting nu niet bepaald de meest mensvriendelijke manier van sex bedrijven. Dat bovendien veelal gepaard gaat met bedriegingen, zoals: "Als je geluid maakt dan vermoord ik je!" e.d. van dit soort woord keuzes...

Het feit dat jij 'normaal' sex hebt met je vriendin zegt werkelijk niets over het feit, of dat je haar nu wel of niet een bevredigend gevoel kan geven...

Probeer je eens in haar te verdiepen. Want wat ik uit jouw verhaal opmaak is dat je vriendin wel sex toe laat met jou. Maar vervolgens alles blokkeert wat ook maar enige betrekking heeft op het genot. Je kunt dit natuurlijk niet helemaal blokkeren. Maar wat ik lees is het niet i.v.m. maar een typisch gevolg van de verkrachting...

Je gevoel uitschakelen is niet zo heel erg moeilijk. En zeer zeker niet als je daarbij het gevoel hebt dat je, je vriend een plezier moet doen. Dit trauma zal haar altijd blijven achtervolgen. En er zal ongetwijfeld een moment komen dat zij zich wel helemaal kan en/of durft te geven. Maar heb vooral geduld en begrip hiervoor...

En dat jij er dan ook nog bij durft te zeggen dat jij je zorgen maakt of dat zij jou nu wel of niet bespeeld vind ik eigenlijk diep triest...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je wel, ik weet niet hoe het in godsnaam mogelijk is dan je hier voor een duim omlaag heb gekregen.
x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wellicht om dat ik gezegd heb dat ik het te triest voor woorden vind dat de vraagsteller denkt dat hij door zijn vriendin bespeeld word bailey...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op het eerste gezicht kan ik daar wel eningzings inkomen ,maar testijds had ik een huisgenoot die haar wilde helpen ,want ze woont in oost-europa .Om terug te gaan naar huis ze heeft sex met hem gehad ,en toen ze erachter kwam dat hj haar niet moest ,kwam ze naar mij ,dus moeite met sex heeft ze absoluut niet daar zat overigens letterlijk maar 1 of 2 dagen tussen.(en ze wil graag in nederland wonen, mischien dat dit de zaak in een ander daglicht plaats?(het zit me echt heel erg dwars want ik wil niet bevooroordelen)daarom meerdere invalshoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet dit er dan bij in je vraagstelling! Feit blijft dat ik mijn antwoord op de oorspronkelijke vraagstelling niet wijzig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet dit er dan bij in je vraagstelling! Feit blijft dat ik mijn antwoord op de oorspronkelijke vraagstelling niet wijzig...
Afgaande op wat je hier schetst, is je vriendin niet over de verkrachting heen en voelt ze zich wellicht schuldig dat het gebeurd is.

Dringend advies: therapie voor haar om de verkrachting te verwerken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja weet je het gaat ook nooit over ook al is het 8 jaar geleden. ik zit nog steeds in therapie, maar wat helpt is dat ik er met mijn man gewoon over kan praten. scheelt heel veel. dat ze geen geluid maakt kan daar alles mee te maken hebben. ik ben ook niet lawaaiig (sorry mam)
maar dat betekend niet dat ik het per definitie niet goed vind of dat ik me er slecht bij voel, sex betekend niet meer wat het deed als voor de verkrachting. niet verkrachte zijn bezig naar een hoogtepunt te komen, wel verkrachte zijn bezig zich te focussen met we ze bezig is, en niet een flashback krijgt.

x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi omschreven...
Je hebt een heel sterk beeld van hoe het eigenlijk zou moeten gaan volgens jou,

en zoalang je vriendin daar niet precies aan voldoet, denk je dat er iets 'aan de hand' is.

Ontspan, probeer _haar_ te laten genieten, door niks op te liggen maar op zoek te gaan hoe je haar kan laten genieten. Genieten = laten genieten...

Toegevoegd op 14-05-2009 12:56:15
liggen is leggen, tikvaut.