Dat ligt aan de kwaliteit van de perforator de kleine en goedkope kunnen maar een paar vellen aan.

Toegevoegd na 40 seconden:
Ja en de dikte van het papier maakt ook nog uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je!

Andere antwoorden (6)

ca 30vellen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net zoveels als er tussen past, en dat ligt weer aan de perforator en de dikte van het papier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hangt van de dikte van je papier af
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt aan de kracht van de persoon die hem bedient en natuurlijk aan de beschikbare ruimte voor de vellen papier. En ook nog aan de dikte dera fzonderlijke vellen. Je kunt je voorstellen,dat er meer 30 grams vellen tussen passen dan die van 120 gram per vierkante meter!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het goed is staat er op je perforator (tenminste als je hem koopt) hoeveel vellen hij aankan. Ik heb er op het werk een voor 40 vellen, en een voor ca. 10
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juiste aantal is niet te zeggen, hangt af van papiersoort, papierdikte en kwalitei perforator.