Wat is er met de naam sjors?

Jongens hebben iets met de naam sjors, ze moeten altijd die naam voor belachelijke dingen gebruiken en altijd lachen. Wat is hiermee??!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Geen idee wat dat met die jongens van tegenwoordig is. Zelf vind ik Sjors een leuke naam. De stripverhalen van Sjors en Sjimmie vond ik vroeger ook altijd leuk om te lezen. In mijn tienerjaren was Eppo zo'n naam die gebruikt werd om iemand belachelijk te maken. Dat kwam doordat er een tv-serie was waarin een zwakbegaafde Eppo meespeelde. Is er misschien één of andere soap of jeugdserie met een Sjors?

Toegevoegd na 5 minuten:
Wellicht is een soepreclame de oorzaak!:
Amadea
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Die reclame is leuk :P

Andere antwoorden (2)

Dat zal bij jullie vrienden groep zo zijn. Wij gebruiken vaak Sjaak of Herman. Dus niks mis met Sjors
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij ons gebruiken ze altijd sjonnie, ik denk dat het komt omdat de namen grappig klinken ofzo? ;p