Moet je bij Ideal voor of na de ontvanging betalen?

2dehans bol.com boek

Toegevoegd na 2 minuten:
Straks krijg ik mijn bestelling niet. Wat dan? 2dehands

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ideal is geen ontvanger maar de naam van de betaalmethode.
Je gebruikt Ideal om Bol.com te betalen.
Je betaalt dus bij bestelling (vooraf).
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

eerst betalen.
Het probleem dat je iets niet binnenkrijgt heb je altijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt bij bol.com ook op rekening bestellen. Dus je bestelling plaatsen, laten opsturen en een factuur ontvangen. Je betaalt de factuur nadat je het bestelde product hebt ontvangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is via acceptgiro. Maar bij 2dehands bol.com kan je vaak niet met acceptgiro. Ik zie meestal. Ideal,creditcard, en soms ook acceptgiro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zowel mijn nieuwe als tweedehands aankopen bij bol.com betaal ik achteraf per acceptgiro. Dus ook de tweedehands CD's en tweedehands boeken en DVD's.
Je betaalt aan bol.com via Ideal, de verkoper stuurt de zending en ontvangt op zijn/haar beurt geld van Bol.com. Je kan kijken welke tweedehands verkopers bij bol.com betrouwbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je betaalt vooraf aan Bol.com.
Die ene keer dat er bij mij iets niet aankwam (nieuwe boeken van Bol) is het geld keurig geretourneerd.