wat moet ik bij die rap zetten.

Toegevoegd na 4 minuten:
voor een meid die me met rappen geholpen heeft

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je kan misschien in de titel naar haar verwijzen, of aan het einde van de rap, in het outro 'bedankt (naam) zeggen. En als hij echt voor haar is geschreven, maar dat is geloof ik niet zo, als ik je toevoeging ziet, kan je zeggen aan het begin 'deze is voor jou..'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Beetje onduidelijke vraag maar als je bedoeld dat je een rap over haar wilt laten gaan dan noem je iets in de rap over haar maar niet haar naam zodat ze het wel zou herkennen

gaat het alleen over dat jij haar wilt bedanken dat ze jou heeft geholpen gewoon aan het einde een shout-out geven of zo van ''Meid(echte naam) ik zie je''