Wie weet waar ik de Filmquiz kan terugkijken? Uitzendinggemist.nl biedt 'm niet aan...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ik ken het programma niet, maar waarschijnlijk kun je het
nergens terugkijken. Ik neem aan dat in filmquiz fragmenten van films worden getoond. Er zal dan betaald zijn voor de rechten om die fragmenten uit te zenden, maar niet voor de rechten om ze ook nog eens op het internet uit te zenden.

Zo werkt het b.v. ook met VPRO zomergasten. Dat zit vol met fragmenten, en de uitzending is op het internet terug te zien. Maar dan in een geknipte versie. Het programma op het internet is dan korter omdat er veel fragmenten uitgeknipt zijn.