Nee, er gaat alleen een nieuwe handdoek onder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ligt eraan waar de prostituee haar werk doet, als ze dit bij de klant thuis doet heeft het geen zin om haar eigen bed te gaan verschonen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als een prostitué in een sekshuis werkt moet men daar voldoen aan de hygienevoorschriften voor seksinrichtingen. De link geeft inzicht in heel veel van deze voorschriften.