Hoeveel mensen zouden, meedoen met een dag prijsvraag van een website ?

Waar elke dag een maand lang b.v. iets weggegeven gaat worden.

Laatst vroeg mijn oma dat, ik zou het niet weten zei ik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

dat is niet te zeggen
als ik een prijsvraag op mijn hyves pagina zet ook al geef ik een ferrari weg doen er misschien 100 mensen mee op een druk bezochte site als google miljoenen misschien wel miljarden het hangt er dus heel erg vanaf
en ook hoeveel reclame word ervoor gemaakt ik denk dat je vraag wat specifieker moet
ik weet wel dat er in supermarkten heel weinig mee word gedaan een vriend van mij is bedrijfsleider bij een grote supermarkt en soms doet er niemand mee of 1 iemand en worden er weber bbq's fietsen of wii s weggegeven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij veel prijsvragen op het internet word tegenwoordig deze vraag ook gesteld als schattingsvraag. Omdat de eigenlijk prijsvraag vaak te simpel is en natuurlijk gewoon op te zoeken op internet. Er zijn zelfs websites waar ze bijhouden wie gewonnen heeft met welk antwoord (de hoeveelheid die ze ingevuld hebben dus) op zo'n prijsvraag.