wat is Twilight nou eigenlijk ??

Heeej (:
Niet zo heel lang geleden kwam, Twilight uit. Ik hoorde er veel verschillende reacties over. Maar ik vroeg me af wat zijn het nou eigenlijk voor 'n boeken? En is het een serie? Ik heb laatst ook de film 'Vampires suck' gezien, en daar speelde ook iemand uit Twilight in, hoort die film ook bij Twilight, of is het los daarvan?

Toegevoegd na 10 minuten:
En wat is jullie menig? Wat is leuker: de boeken of de films ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Vampires Suck hoort er in ieder geval niet bij nee.

" Twilight is een serie fantasy/romantiek-romans, geschreven door Stephenie Meyer. De serie draait om Isabella "Bella" Swan, een tiener die na te zijn verhuisd naar Forks verliefd wordt op een vampier genaamd Edward Cullen. "
[Bron: Wikipedia]

Je kunt er boeken over lezen en er zijn ook een paar films over Twlight. (verfilmd)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

The Twilight Saga is een boekenreeks over vampiers. die bestaat uit 3 boeken. Omdat ze alledrie zo populair waren, zijn ze nu allemaal verfilmd. Deel 3 komt volgend jaar in de bioscoop.

Vampires Suck is een parodie Twilight en andere vampierfilms.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twilight is een verfilmde boekenreeks waarvan film nummer 3 bijna op dvd verschijnt, deel 1 en 2 zijn al verkrijgbaar. Film nummer 4 (deel 1) komt volgend jaar uit in de bioscoop, totaal komen er 5 films van.

Ik heb alle 4 de boeken in het Engels en in het Nederlands gelezen, deze reeks is echt een aanrader als je van fantasy boeken houd.

De boeken zijn natuurlijk beter maar dit is altijd omdat je je daar echt op je eigen manier in kunt leven en je ook meer details krijgt maar ik als filmliefhebber vind de films ook goed en er zit hele mooie muziek bij.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vampires suck hoort er totaal niet bij, dit is een stomme remake, net zoiets als scary movie.

Laat vampires suck je plezier in Twilight niet vergallen!