als de arbo arts een afspraak heeft staan met mij mag hij/zij deze dan zonder te overleggen verzette?

stel ik heb op 8 juni een afspraak staan bij de arbo arts mag hij/zij deze dan zomaar wijzigen zonder overleg ?

een jaar geleden
in: Overig
1.1K
TurfGraver
een jaar geleden
Wat wou je anders?
Arts verplichten?
Zeggen dat jij (ondanks dat je ziek gemeld hebt) op ander moment niet kan?:
tinus1969
een jaar geleden
Wat zou het probleem zijn als de afspraak wordt verzet?
Een afspraak kort van te voren verzetten zou ik overigens niet erg fatsoenlijk vinden.
HeerVoldemort
een jaar geleden
Het is wel handig als hij laat weten dat de afspraak verzet is. En als jij niet kan doordat je bijvoorbeeld een behandeling hebt bij, bijvoorbeeld een hehandelend arts i.v.m. je ziekmelding is dat een goede reden om een andere afspraak te maken met de arbo arts.

Antwoorden (1)

Ja, dat mag.
In principe moet jij beschikbaar blijven.

Wel kun je, als er goede (!) redenen zijn, altijd bezwaar maken c.q. op jouw verzoek ook weer de afspraak verzetten.