als je rookt krijg je vaak een gele vlek op je vingers, hoe krijg je die eraf?? heb al met citroensap en chloor geprobeerd.

Toegevoegd na 1 uur:
ik ben zelf al 2 jaar gestopt met roken mensen, het gaat om een vriend van mij.
en als hij zou stoppen dan snap ik ook wel dat het dan geen probleem hoeft te zijn. anders vraag ik het toch niet.
anderen mensen bedankt voor jullie hulp.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Bleekmiddel? zal wel niet heel goed voor je handen zijn maar dat is chloor ook niet. Of terpentine? ook niet goed voor je handen maar misschien proberen waard. of vanish (die wasmiddel) maakt volgens de reclame ook muntjes schoon dus misschien ook wel vingers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

je kan een puimsteen gebruiken, daar mee schuur je de vlek weg.
ik heb gehoord dat tandpasta ook wel eens kan werken.

of nagellak remover (met een watje opbrengen) is natuurlijk vrij agressief spul, dus mee oppassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stoppen met roken, dan gaat hij ook weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag is eerder gesteld, misschien kan je wat met de antwoorden die toen gegeven zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik nog rookte, kreeg ik het altijd weg met tandpasta.