,Parfum? hoe weet je,wanneer je een van deze artikelen via internet besteld(bestaande websites) zeker ,dat je ook echt produkt koopt? en geen nepper?

13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Nee, dat weet je niet... Zeker via de bekende verkoopsites worden heel veel nepproducten verkocht... Echte webwinkels kun je checken door te kijken of ze een keurmerk hebben en door reviews te zoeken over deze website...

Als je mijn persoonlijke mening wil, koop je parfum gewoon bij douglas of ici paris... Je betaald misschien een paar euro meer maar je weet in elk geval dat het goed zit...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt er het beste op letten of de aanbieder is aangesloten bij bv. waarborgwinkels.nl of Thuiswinkel.org/. Deze organisaties letten erop of de aanbieder bonafide is. En mocht je een misser hebben van een aangesloten aanbieder, dan kun je het in ieder geval melden bij de organisatie.