hoe moet ik fietsen naar het helenparkhurst en hoe lang doe ik er over

ik zit op het helen parkhurst maar ik weet nog niet hoe ik moet fietsen

over de school:
in almere
bongerd 1

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

dat ligt er aan waar je vandaan komt natuurlijk.

Kijk eens op www.anwb.nl daar kun je routes intypen die voor fietsers geschikt zijn. Even per fiets aanvinken i.p.v. per auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

stef dat weet je heel goed zelf

groetjes je zus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze site: http://www.fietsersbond.net/fietsrouteplanner/fietsroutes-utrecht/ kun je de adressen invoeren, ook kiezen of je wel of geen doorsteekjes wilt of stukjes onverhard, of je de kortste route wilt of een sociaal veilige, noem maar op.
Hij is eigenlijk voor de provincie Utrecht, maar hij werkt ook voor Almere.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via googlemaps kun je een routebeschrijving doen voor de fiets