Onze heilige Jomanda had voorspelt dat er afgelopen maandag iets groots zou gebeuren in Nederland, iemand iets opgemerkt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wil trouwens wel een concreet antwoord van HAAR..... wat gaat ze nu zeggen ''ohh euuhh, nee ik had het toch fout??''

Antwoorden (6)

nee, niks gemerkt. Waarschijnlijk heeft jomanda doorgekregen dat het wel eens een onprettige dag voor haarzelf zou kunnen worden ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zat ook met spanning te wachten. Later heeft ze deze voorspelling nog bijgesteld; er zou iets gebeuren in de buurt van de rechtbank waar ze moest voorkomen die dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ho, ho, ho, ik heb nog een vraag hierover open staan :)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja idd
Ik heb niks gemerkt, maar dat is dan weer wel heel opmerkelijk...

Had ze dan wel of juist niet gelijk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja mn collega is onstlagen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stijve, verder weinig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahahha nice...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahahhahaha