wat is er toch geworden van de ''oude presentatoren?

maja eksteen, leonie sazias, ron brandsteder, catheriene keijl, diewertje blok?(ik heb er vast een paar verkeerd gespeld)/gespelt ;-) WAAR ZIJN ZE? EN WAT DOEN ZE?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Diewertje Blok is gewoon nog op televisie, in ieder geval bij een regionale zender! Voor de anderen, misschien vind je meer informatie op www.wikipedia.nl ?

Toegevoegd op 12-05-2009 23:40:05
Deze website kan ook handig zijn voor jou:
http://www.veronicamagazine.nl/Herinnert-u-zich-deze-ook-nog.html

Toegevoegd op 12-05-2009 23:44:25
Grappig: Maya Eksteen is lerares Nederlands in Doorn, althans volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/Maya_Eksteen

Die pagina is in februari 2008 voor het laatst bijgewerkt. Het is nu mei 2009, dus de informatie kan wat verouderd zijn.
Antoni
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ze gaan lekker verder met hun leven en leven lekker van de pensioen en de dikke auto's onder hun reet en een dikke kiet. Trouwens, Ron komt toch nog gewoon op tv?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee Ron heeft vorig jaar nog in een afkick kliniek gezeten (samen Javier Guzman maar dat terzijde) maar wat is er van die mensen geworden wat doen ze nu? ze hebben niet allemaal zo dik geboert dat ze aan het genieten zijn van hun geld...
Als de gezichten niet meer bij te snijden zijn door de plastisch chirurg dan worden ze gedumpt. En komen er nieuwe gezichten. Misschien zitten ze samen in een luxe zorgcomplex ergens in het Gooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahahaha
Ron Brandsteder komt af en toe nog op tv , en dieuwertje blok ook. Vandaag zag ik ook Catherine keyl bij de wereld draait door. die schijnt ook terug te komen. Pas zag ik ook Frits bom nog ergens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
diewertje blok doet elk jaar het sinterklaasjournaal ron doet gewoon nog tv. maar idd mensen verdwijnen, maar dat is op jou werk toch ook gewoon zo. verfrissen mensen worden oud, of stoppen er zelf mee, of worden overspannen en gaan voor 10 jaar de ziektewet in of arbeidsongeschiktheid. :)

x