Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een met zeer grote ballon of skippybal papier mache maken en kan ik die dan beplakken met mobieltjes, snoertjes en ander afval

Dit doe ik voor mijn opleiding moet een wereldbol worden die de wegwerpmaatschappij weergeeft vandaar het verschillende afval wat ik er op moet doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.5K
Annswers
13 jaar geleden
origineel idee, zelf bedacht?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou een goedkope skippybal kopen en met papier-maché bedekken. Dat gaat prima met stroken krantenpapier die je met een kwastje insmeert met ouderwetse behangplaksel.

De skippybal er gewoon in laten zitten, dan heb je meteen een mooi hengsel waar je je wereldbol aan op kunt hangen. Leuk project!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk wel dat dat kan ja.
maak hem wel extra stevig door er wat meer papier overheen te doen dan je normaal zou doen bij een kleine ballon
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ja dat kan jij wel, succes ermee.

Met sterke lijm krijg je er alles op vastgeplakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je de ballon vult met pur schuim wordt het een harde bol, ideale vorm, lichtgewicht en lekker stevig!

Toegevoegd na 2 dagen:
of een basis maken van kippengaas/oude kranten en die vervolgens bespuiten met pur schuim. dat hardt wellicht sneller uit en kost minder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding