Bekijk je wel eens iemands profielpagina en wat bekijk je dan vooral?

Bekijk je vooral de statistieken, de puntenaantallen, de laatste vragen, de laatste antwoorden, ... ?

En mis je wellicht nog iets?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk wel eens in iemand zijn profielpagina, maar iedereen heeft deze niet ingevuld! Als je iemand zijn boekenkast zou bekijken ik denk dat je dan meer over de persoon zou komen te weten wat hij of zij voor interesses heeft.

Antwoorden (11)

Ik ben in sommige deelnemers zeer zeker geïnteresseerd wat betreft hun vragen en gegeven antwoorden. Puntenaantallen en statistieken spelen voor mij geen doorslaggevende rol. Van een enkeling zou ik persoonlijk wel iets meer willen weten.... dat wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bekijk vooral hun gestelde vragen en aantal beste antwoorden. Waarom? geen idee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemands vraag of antwoord me speciaal opvalt, bekijk ik wel eens zijn profielpagina. Ik wil dan graag weten waar de vraag of het antwoord vandaan komen, en er is soms veel te zien aan de vragen en antwoorden die iemand eerder heeft gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben benieuwd wat een persoon allemaal beantwoordt heeft, dus hoe breed zijn interesses zijn... Het komt soms voor dat ik een persoon ineens snap door andere antwoorden die hij/zij eerder gaf... Eigenlijk een beetje van, Laat mij de boekenkast zien van iemand en ik zal zeggen wat voor een persoon dat is... of Kleren maken de man...
Ik spiek wel eens daar hoor... (heel mooi percentage heb jij overigens--- )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik ondervonden ;) +1
Als ik iemands profielpagina bekijk, is dat meestal om 1 van de twee redenen:
-Ik wil zijn of haar avatar beter bekijken
-Ik ben benieuwd naar de gestelde vragen van dit persoon, met name die van de top.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kijk eigelijk nooit. bij een paar wel, gewoon nieuwschierigheid denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik mis, of het een man of vrouw is, dat zou ik toch wel graag weten in verband met een antwoord geven. Verders kijk ik wel eens naar het percentage beste antwoorden, of ik kijk naar de manier hoe ze zelf bepaalde antwoorden gegeven hebben. Dat bepaalt soms hoe ik zelf antwoorden geef. Ook de soort vragen die ze stellen geeft al vaak aan wie ze zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou niet uit moeten maken, het gaat per slot van rekening om de vragen en de antwoorden.

Maar inderdaad, soms valt iemand op door volgens jou goede antwoorden, en dan ben je geinteresseerd in de andere vragen die hij heeft beantwoord:) zo krijg je een beeld van iemand dat best leuk is:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, daar kijk ik nooit naar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij sommige vaste GV`ers check ik altijd welke vragen zei gesteld hebben... voor mij is het dan de sport om antwoord te geven! Tis wat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja die bekijk ik zeker en wel om de volgende redenen:
- Procentuele score (beste antwoorden)
- De grote versie van de avatar te bekijken.

Mis alleen het volgende:
- de lijstjes met: Gesteld | Beantwoord (bij mijn profiel: Gevolgt en Aanbevolen) zijn erg kort, deze lijstje mogen wat mij betreft wel wat langer zijn (50 oid) je moet nu erg vaak klikken op volgende.
- Man of Vrouw
- Leeftijd
- Punten historie (wat waarmee en wanneer heeft hij/zij punten gescoord)
- ranglijst nummer (elke gebruiker heeft een aantal punten, je kunt alleen de top 10 zien van vandaag|deze week|en altijd. Er moet (naar mijn inziens) een lijst komen met alle gebruikers gesorteerd op het aantal punten) Dus diegene die de meeste punten heeft heeft een ranglijst nummer: 1

Dit vind ik een nutteloze zin: Deze gebruiker heeft meer punten dan ± 100% van alle gebruikers.

Ben benieuwd wat er aangepast gaat worden :D