Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand tips hoe ik een betrouwbare huishoudelijke hulp kan vinden?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Vraag in je kennissenkring waarvan je weet dat ze er een hebben of deze hulp betrouwbaar is en of ze er een adresje bij wil hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via Regeltante. Zij hebben gescreende mensen die zich als freelancer aanbieden voor huishoudelijke verzorging.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plaats een advertentie en vraag of ze per brief willen reageren. Zo sluit je al een aantal uit die niet serieus zijn.

Tijdens het gesprek veel vragen stellen. Vraag ook naar referenties.

Als je een goed gevoel hebt dan kun je afspreken om het een paar weken uit te proberen samen. Zorg dat je in die tijd ook heel duidelijk bent. Als iets je niet bevalt gewoon eerlijk zeggen. Zo weet de ander waar ze aan toe is.

Bevalt het niet, zeg het dan direct. Laat iemand niet doormodderen.

Spreek duidelijk af hoe je gaat betalen. Per uur of per keer.

Ik heb een keer het gesprek bij de persoon thuis gevoerd omdat ik wilde weten hoe haar huis eruit zag. Dat zegt heel veel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen onbekend iemand in huis wil halen,vraag dan je familie en vriendenkring of zij iemand kennen. Probeer t dus via via! Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag naar referenties en check deze allemaal.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Benodigdheden:
kennissenkring
internet
supermarktbriefjes
bemiddelingsbureau

Lees hier verder:
http://www.hoedoe.nl/wonen-inrichten/huishouden/hoe-vind-ik-een-goede-huishoudelijke-hulp

In de bron een uitgebreid artikel met nog meer linken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via je eigen kennissenkring vragen of zij iemand weten die betrouwbaar is.En anders via een uitzendbureau vragen of zij huishoudelijke hulpen hebben.

En ik vraag mij dan ook af wat versta je onderbetrouwbaar?En als jij een huishoudelijke hulp wilt wil je er dan zelf niet bij zijn als ze/hij komt schoonmaken?
Ik vond het prettig destijds om er zelf ook bij te zijn als de huishoudelijke hulp er was.Gaf mij een vertrouwelijker gevoel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plaats een advertentie in het weekblad/supermarkt bij u in de buurt en vraag meerdere referenties en trek die na vraag ook eventueel een bewijs van goed gegedrag ( kan men bij de gemeente aanvragen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding