Dit verschilt per cactus. Als je om de stekeltjes heen eet is de kans kleiner. Pas wel op. Sommige cactussen kunnen giftig zijn of een hallucinerende werking hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan wat voor cactus alleen degene die giftig zijn maar dan staat het wel aangegeven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, sommige zijn heel smakelijk en worden al duizenden jaren gegeten.
12 jaar geleden
Hang er vanaf welke. Ik meen dat er een cactus is waaruit hoodai word gemaakt. Daar zijn capsules van gemaakt en die kun je hier kopen en die helpen geen zak

Maar het schijnt dat een bevolking dat spul at als ze op jacht gingen en dat het dan het hongergevoel tegenging. Misschien dat het in niet gefermenteerde staat wel helpt.

maar die capsules hier dat is weggegooid geld.