Kun je er voor zorgen dat je weet dat er post is gekomen, terwijl je brievenbus vier verdiepingen lager zit?

(zonder te gaan kijken dan hè?, haha)
ik dacht aan een sensormatje, of een camera... maar hoe zorg je dan dat je weet dat er post is gekomen, vier verdiepingen hoger? Ik kan natuurlijk niet een kilometer draad door het gebouw gaan trekken...

Weet iemand of dit echt kan? En wat heb je er dan voor nodig precies?

thanks!

Toegevoegd na 1 uur:
Mijn brievenbus is niet zichtbaar vanuit huis.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je hebt sensoren die af gaan als er iets de straal doorbreekt. Plak die bij de opening van je brievenbus en je weet wanneer er post is.

Eén dag de postbode opwachten en vragen om welke tijd hij meestal bij jouw brievenbus is, geef hem of haar een speling van een half uur en je loopt niet voor niets naar beneden :)

Camerasysteempjes zijn er ook draadloos, alleen heb je dan nog steeds één probleem, je hebt stroom nodig in je brievenbus, en ik gok dat dat daar niet zit! Als je meestal een vaste postbode hebt, kun je hem/haar vragen of hij/zij bijvoorbeeld twee keer wil bellen als de post in de bus zit! Voor een lekker gebakje krijg je dit vast wel voor elkaar!

net als in amerika, een hendeltje erop maken. als er post in gedaan wordt moet het hendeltje omhoog gezet worden. Toegevoegd na 41 minuten: stop er een verfbommetje in, als er post is zie je witte voetstappen op de straat. haha

Een stickertje op de brievenbus met het verzoek aan de bezorger om even 3 keer achtereen te bellen als hij bezorgd heeft. Kleine moeite, grote dank!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100