Wat is een mooie locatie, in de omgeving van Nijmegen, voor een trouwreportage?

Ik ben beginnend fotografe en zoek locaties voor trouwreportages in Nijmegen en omgeving. Ook eventuele binnenlocaties mocht het regenen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.5K

Antwoorden (10)

In Berg en Dal moet wel een mooi hotel te vinden zijn.
Het Afrikamuseum kan ook mooie plaatjes opleveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de omgeving van Lent is het heel mooi. Met name aan de Waaldijk. Daar heb je veel landelijke gebieden. Mooi om foto's te maken.

Hier alvast een impressie.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh en slot Doddendael in Ewijk is ook mooi.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.doddendael.nl/impressie-van-het-slot.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kasteel in Wijchen is een populaire trouwlocatie in een mooie omgeving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Nijmegen: kelfkensbos, in het kronenburgerpark of in de hatertse vennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nijmegen heeft vele mooie plekken, maar als ik iets moest kiezen zou ik gaan voor het Openluchtmuseum in Arnhem (is nog geen half uur rijden vanaf Nijmegen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goffertpark heeft mooie plekken. Kronenburgpark ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het bijbels openlucht museum is nu tijdelijk gesloten maar je kan er straks wel weer mooie plaatjes schieten. Op het Valkhof Barbarossa ruine of bij de kapel eventueel met uitzicht op de achtergrond de Waalbrug en de Waal, Op de Grote Markt De Waag, De driepoortjes, en Marieke, de Stevenskerk eventueel ook in de kerk er in en er achter bij de kleine huisjes (niet op maandag markt) Kronenburg park In het Stadhuis van Nijmegen, de grote zaal en de trappen er naar toe De Hal Eventueel in het museum Valkhof.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Groesbeek, Berg en Dal, Wijchen, Beuningen.......
Het stikt van de mooie plekjes rondom Nijmegen.
Ik zou zelf eens gaan rondtouren in die omgeving.
Jij bent de fotografe, jij hebt oog voor schoonheid, jij weet wat je op je plaatjes wilt hebben.
Maar 1 ding is zeker : Mooie plekjes volop in die omgeving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon vlakbij Landhuis Duckenburg. Daar worden o.a. feesten/partijen gehouden. De omgeving is zeer groenrijk en de tuin is erg groot.

Toegevoegd na 1 minuut:
Te vinden in Nijmegen Dukenburg, de Lankforst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon de binnenstad, of de weekmarkt van Nijmegen!
(foto's zijn gemaakt in o.a. pashokjes, aan de ijskraam, in de lift in het winkelcentrum, aan de groentekraam etc.)
Mijn zus heeft het op deze manier gedaan en die heeft een supergave reportage!

Toegevoegd na 39 seconden:
Enne....succes!