ik heb een #PackardBell TM81-RB-004 op het oog. Maar ik lees nare ervaringen over #PackardBell. Wel/ niet doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

als je graag problemen opzoekt, zou ik zeker een packard bell nemen, beter is om rond te kijken voor een Compaq of Toshiba, dit zijn de betere,

succes ermee

Toegevoegd na 8 minuten:
kijk bv. eens op www.kieskeurig.nl en kijk daar bij gebruikerservaringen van diverse laptops, staan ook laptops in die als beste worden beoordeeld en die veel bekeken worden, succes :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ben zeer tevreden over mijn Packard Bell IMEDIA j6007.
Ik heb er Windows 7 op geinstalleerd.Nooit problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niks ten nadele van PB. luister naar je onderbuik gevoel zou ik zeggen. als je een PB koopt en die gaat na een jaar kapot denk je: zie je wel. als je een merk koopt waar je meer vertrouwen in heb en dat gaat snel kapot denk je: das toeval.