Zou je naar een GV feest gaan?

om alle avatars eens in t eggie te bevragen?
Of zou de lol er dan af gaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hee waar is mijn avatar...? ;-0
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Goeie vraag. Overigens zie ik er in het echt niet zo uit hoor. Ik heb hier en daar gegumd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je zit in het naatje tussen Martijn en Kbelg, naatje :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trouwens Kweenie, je komt op feestjes zeker wel gemakkelijk door de metaaldetector met al dat zelfgemaakte wapentuig uit vuursteen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welke wapentuig...? bedoel je die stokken van dat lange dunne Cro-magnontuig?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, die stokken en zo ja, ik vergis me met wat verdere familieleden van je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kweenie
had je nog een dress code?
"24 7 behind the computer"
ofzoiets
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, vuil oud T-shirt, bij voorkeur met koffievlekken, vierkante oogjes, gerafeld / gescheurde oude spijkerbroek, chipskruimels op de kleding, onverzorgd haar, bij de mannen een baardje van een week. Oh nee, nou beschrijf ik mijn huidige uiterlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, je moet allemaal op je avatar lijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm dat wordt niet makkelijk
enige suggesties?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat velen dan aangewezen zijn op striptekenaars, plastisch chirurgen, illusionisten, photoshop enzovoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''ja, je moet allemaal op je avatar lijken.
''...mmm wordt een leuk feestje ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat vakt te bezien... is dat je eigen poes in je avatar ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreemde plek voor een poes :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat moet ik dan voorstellen? Het hele elftal van Dortmund? Telt lekker aan :D

Antwoorden (19)

Dat is een goeie vraag. (.nl)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geef nou eens antwoordman...
AWM
14 jaar geleden
LOL!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen +1? :-)
geweldig idee,
vragensteller organiseer jij het?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
fuck off :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
kweenie hoor, ik geef gewoon antwoordman
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naatje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha kweenie hoor....
Leuk I-Deetje, kan ik gelijk zien wat nou de gemiddelde GV bezoeker is, een vraag die ik enige tijd geleden plaatste maar waarop ik weinig respons kreeg...
OK en nou slapen want ik ben me een partij weg, alle muren bewegen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jah, ik zou heel graag mijn helden die elke week in de top 5 staan willen ontmoeten......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het dan maar niet tegenvalt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook XiniX?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XiniX 4 President :)
Mwah.

Aan de ene kant lijkt het me wel leuk de mensen "in het eggie" te ontmoeten. Zien wie ze zijn. Erachter komen hoe fout mijn indruk is die ik heb gekregen op deze site.

Aan de andere kant - bij een feest hoort ook contact. Tja, daar kom je dan op een feest met allemaal mensen die je niet kent, met wie je in de echte wereld geen relatie hebt. Hoe groot is de kans dat je je op zo'n "feest" vermaakt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of is dit laatste puur koudwatervrees?
Als de lokatie en tijd me uitkomen zeker. Ik ben altijd wel in voor een feestje. Spannend ook om te zien of iedereen aan mijn voorstelling voldoet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik niet. Heb al genoeg feestjes in het echt, en ik denk dat de beste plek om met GoeieVraag mensen van gedachten wisselen deze site is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een GV meet-and-greet. Zij die mijn avatar willen ontmoeten, komen dan bedrogen uit ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach, ik zie er in het echt ook niet zo goed uit als m'n avatar....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha... tja, diegenen die mijn avatar willen ontmoeten zullen ook bedrogen uitkomen... Ik ben inmiddels enkele jaren ouder :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-) Je maakt me oprecht nieuwsgierig, Cathy
Goeie Vraag !!
Nee, ik denk het niet. Waarom niet ? Dat weet ik niet. Ik zou het echt niet weten !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha leuk idee, en ach met forumdagen als je dan voor het eerst de avatar ontmoet heb je toch altijd wel wat gemeen dus ik denk dat je je heus vermaakt.

x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boh, nee, allemaal van die betweters bij elkaar! Op een feest wil ik slap ouwhoeren, niet de filosoof uithangen;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach hoe meer drank erin gaat, hoe filosofischer het wordt.
Ja hoor, heel interessant om te zien of dat wat je dacht hetzelfde zou zijn als zoals het is tav de personen die we hier tegenkomen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hah... leuk! Dan organiseer ik de maskers van alle avaters!!
Leggen we de maskers bij de ingang, kan iedereen mooi zijn avater op zijn kop zetten :)
Ik zie het al helemaal voor me **lol**

Mooie oplossing voor diegene die zijn "ware" gezicht niet durft te laten zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoewel het me hartstikke leuk gaat om eens te zien wie er achter al die "maskers" schuilgaan denk ik niet dat ik naar een GV-feest zou gaan.
Ik hou niet zo van die massale feesten waar je (bijna) niemand kent. Zit dan liever met wat goede vrienden in een klein, gezellig kroegje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GV feest ow ja hoor, ik ben wel in voor een feestje! Het is leuk om mensen te ontmoeten die je eigenlijk alleen op vragen en antwoorden kent.

De top 5 zou ik zeker willen spreken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me tof! Eens zien of ze in het echt ook sommige zo bijdehand zijn haha..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat zou best een aardig idee zijn, maar dan moet het wel een echt feest zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Euhm, erg lastig hoor: Als iemand zijn/haar vraag 14 dagen op laat staan krijg ik honger en dorst.

Nee het zal een saaie bedoeling worden:

Piet: JA; ik heb een vraag: ...............?
Klaas: Oke, ff wachten, ff googlen.
Piet: F5
Klaas: Ja zie wiki......nl
Jan: is wiki betrouwbaar?
Mod; die vraag is al gesteld Jan.
Jan; Boeiend!!!
...
14 dagen later en 365 antwoorden verder.
...
Piet: ik sluit de vraag en kies geen beste antwoord. En ik verdien mooi 3 punten. GnaGnaGna
Klaas: Waar is piet?
Jan: hij kreeg opeens last van zijn hoofd.

Nee werkt niet.

PS: GoeieVraag +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het zeker wel leuk is om een aantal mensen te ontmoeten. Denk dat we allemaal wel momenten hebben van; "Weet je nog toen je.." en daar helderheid op wilt. Lijkt me een goed idee!