Zou je naar een GV feest gaan?

om alle avatars eens in t eggie te bevragen?
Of zou de lol er dan af gaan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat is een goeie vraag. (.nl)

geweldig idee, vragensteller organiseer jij het?

Leuk I-Deetje, kan ik gelijk zien wat nou de gemiddelde GV bezoeker is, een vraag die ik enige tijd geleden plaatste maar waarop ik weinig respons kreeg... OK en nou slapen want ik ben me een partij weg, alle muren bewegen!

Jah, ik zou heel graag mijn helden die elke week in de top 5 staan willen ontmoeten......

Mwah. Aan de ene kant lijkt het me wel leuk de mensen "in het eggie" te ontmoeten. Zien wie ze zijn. Erachter komen hoe fout mijn indruk is die ik heb gekregen op deze site. Aan de andere kant - bij een feest hoort ook contact. Tja, daar kom je dan op een feest met allemaal mensen die je niet kent, met wie je in de echte wereld geen relatie hebt. Hoe groot is de kans dat je je op zo'n "feest" vermaakt?

Als de lokatie en tijd me uitkomen zeker. Ik ben altijd wel in voor een feestje. Spannend ook om te zien of iedereen aan mijn voorstelling voldoet.

Ik niet. Heb al genoeg feestjes in het echt, en ik denk dat de beste plek om met GoeieVraag mensen van gedachten wisselen deze site is.

Een GV meet-and-greet. Zij die mijn avatar willen ontmoeten, komen dan bedrogen uit ;-)

Goeie Vraag !! Nee, ik denk het niet. Waarom niet ? Dat weet ik niet. Ik zou het echt niet weten !

haha leuk idee, en ach met forumdagen als je dan voor het eerst de avatar ontmoet heb je toch altijd wel wat gemeen dus ik denk dat je je heus vermaakt. x

Boh, nee, allemaal van die betweters bij elkaar! Op een feest wil ik slap ouwhoeren, niet de filosoof uithangen;)

Ja hoor, heel interessant om te zien of dat wat je dacht hetzelfde zou zijn als zoals het is tav de personen die we hier tegenkomen...

Hah... leuk! Dan organiseer ik de maskers van alle avaters!! Leggen we de maskers bij de ingang, kan iedereen mooi zijn avater op zijn kop zetten :) Ik zie het al helemaal voor me **lol** Mooie oplossing voor diegene die zijn "ware" gezicht niet durft te laten zien.

Hoewel het me hartstikke leuk gaat om eens te zien wie er achter al die "maskers" schuilgaan denk ik niet dat ik naar een GV-feest zou gaan. Ik hou niet zo van die massale feesten waar je (bijna) niemand kent. Zit dan liever met wat goede vrienden in een klein, gezellig kroegje.

GV feest ow ja hoor, ik ben wel in voor een feestje! Het is leuk om mensen te ontmoeten die je eigenlijk alleen op vragen en antwoorden kent. De top 5 zou ik zeker willen spreken!

Lijkt me tof! Eens zien of ze in het echt ook sommige zo bijdehand zijn haha..

Ja dat zou best een aardig idee zijn, maar dan moet het wel een echt feest zijn!

Euhm, erg lastig hoor: Als iemand zijn/haar vraag 14 dagen op laat staan krijg ik honger en dorst. Nee het zal een saaie bedoeling worden: Piet: JA; ik heb een vraag: ...............? Klaas: Oke, ff wachten, ff googlen. Piet: F5 Klaas: Ja zie wiki......nl Jan: is wiki betrouwbaar? Mod; die vraag is al gesteld Jan. Jan; Boeiend!!! ... 14 dagen later en 365 antwoorden verder. ... Piet: ik sluit de vraag en kies geen beste antwoord. En ik verdien mooi 3 punten. GnaGnaGna Klaas: Waar is piet? Jan: hij kreeg opeens last van zijn hoofd. Nee werkt niet. PS: GoeieVraag +1

Ik denk dat het zeker wel leuk is om een aantal mensen te ontmoeten. Denk dat we allemaal wel momenten hebben van; "Weet je nog toen je.." en daar helderheid op wilt. Lijkt me een goed idee!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100