Zou je als alleen mogen +'en of -'en bij een antwoord als je ook een reactie geeft?

Dus dat je een reden moet opgeven voor een duim omhoog of naar beneden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Bij een duim omhoog vind ik het niet persé nodig, dat spreekt vaak voor zich.

Bij een duim omlaag vind ik dat je ook een reactie moet geven.. Alleen een duim omlaag is wel erg gemakkelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*duim omhoog*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
krijg je straks dat er meer aandacht wordt gewijd aan de reacties dan aan de antwoorden, willen we ook weer niet. Ben er wel voor de je per nivo verschillende hoeveelheden ups en downs zou mogen geven. Kan je tenminste de niveaus 7 tot en met 10 ook wat variatie mee geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
soortgelijke vraag is al geweest: http://www.goeievraag.nl/vraag/idee-thumb-down-duim-omlaag.6521
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, soms is het voor mij een raadsel waarom er duimpjes, negatief of positief- toegekend worden. . Af en toe lijkt het of iemand duimpjes zit te distribueren alsof het reclamefoldertjes zijn. Een verplicht commentaar erbij vind ik een goed idee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een thumb down betekent dat de thumb-downgever het antwoord geen waardevol antwoord vindt op de gestelde vraag. Lijkt mij verder geen onduidelijkheid op te leveren, tenzij mensen werkelijk zo maar op dat knopje gaan drukken.

Overigens, en dat is door andere antwoordgevers ook al gezegd, kan er bij invoering van je voorstel een groot aantal (ellenlange) discussies gaan ontstaan over de reactie(s) in plaats van dat men tijd besteedt aan het geven van een goed/mooi/handig/leuk antwoord. Lijkt mij ongewenst. Persoonlijke berichten gaan sturen als alternatief lijkt mij te omslachtig.

Kortom: ik ben tegen je voorstel.

Wie een toelichting wil geven op zijn gegeven thumb-down, kan dat natuurlijk (blijven) doen.
Antoni
14 jaar geleden
Vind het niet nodig dat er een reden gegeven wordt, wil wel altijd graag weten WIE die duim omlaag geeft...... Dus als dat gewijzigd zou kunnen worden vind ik het top......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou geen slecht idee zijn, nu weet je niet waarom sommigen nu veel plusjes krijgen en anderen niet.