ja dat is voor mannen en vrouwen , hele gezinnen
mijn zoon slaat er geen aflevering van over en toch een gemist direct op internet de herhaling opzoeken hoor..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

Zijdelings......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, het is niet speciaal voor vrouwen gemaakt.
vrouwen vinden het over het algemeen leuker, maar daardoor is het zeker niet verboden voor de heren onder ons.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor, waarom niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat wil je voor antwoord horen? Zoiets? "Nee, absoluut niet. Als je als man naar GTST kijkt, loop je het risico dat je borstharen nooit meer zullen groeien."

Bepaal lekker zelf wat je leuk vindt en kijk er gewoon naar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, dat is voor iedereen die het leuk vind, en van soaps houdt.
13 jaar geleden
waarom niet?
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha:G ik zat altijd die meiden uit te lachen die naar zulke soaps keken. totdat ik 2 afleveringen met mijn vriendin had gekeken. ik wou gelijk weten hoe het verder ging bij de 3de xD maarja o.t mannen kunnen het ook kijken hoor:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kom op,
alstjeblieft
het is een soap serie.
Tuurlijk is het ook voor mannen gemaakt.
Wat is er gebeurt met de tijd dat je jezelf kon zijn en doen wat je wou zonder druk te hoeven maken over wat anderen zouden denken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker!
Dan kun je de dag erna lekker meeprater met je vrouwelijke collega's ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt het uit of het voor mannen is gemaakt? Ik speelde vroeger ook met poppen, simpelweg omdat het leuk was!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk is het ook voor mannen. Het is juist lekker, om stabiliteit in de week te krijgen, door op vaste momenten naar je favoriete serie te krijken. Geldt voor zowel mannen als vrouwen.
13 jaar geleden
Ik schat dat 3,7% van de ogen gericht op dat programma mannelijk zijn. Daarvan kijkt 72,8% mee met de partner, voor de gezelligheid - maar niet omdat ze 't nu zo'n leuk programma vinden.

Toegevoegd na 1 dag:
(Die 72,8% is natuurlijk ook een schatting.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als mannen het interressant vinden om slechte acteurs te horen en zien...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gtst is voor iedereen die het leuk vindt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn buurman is er verslaafd aan.
Oke hij is wel gay maar weet niet of dat wat uitmaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf hoef het zeer zeker niet te zien, evenmin als welke andere soapserie dan ook. En ik ken ook wel vrouwen die het niks vinden. Verder denk ik dat de makers niet exact alleen vrouwen als doelgroep gekozen hebben en dat zowel vrouwen als mannen lekker zelf moeten uitmaken of ze willen kijken of niet.