weet iemand wat nu de beste manier is om foto´s te uploaden #mobypicture #tweetphoto #twitpick #ikweethetbeter ???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ik gebruik Mobypicture. Kan je ook video en muziek naar toe uploaden.
Tevens biedt Mobypicture de mogelijkheid tot een mobiele versie van de site. Daarom vind ik de site zelf ook sneller werken op de mobiele telefoon.
Ik weet niet wat je met je vraag precies wilt, of je nou wil kiezen tussen een upload dienst, of de manier hoe het meot?
Maar als je via een Android of Iphone toestel stuurt, heb je een speciale Moby applicatie. Dat is sneller dan via de twitter applicaties.
Het kan via Tweetdeck op de pc ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet welke per se het beste is, maar twitpic doet het wel erg goed en is dan ook heel populair.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tinypic werkt prima!