Waarom kan je een kleedhokje niet op slot doen?

Iedere keer als ik in een kleedhokje sta, ben ik bang dat iemand per ongeluk het gordijntje opentrekt.
Waarom zit er geen deur met een slot erop bij ieder kleedhokje, maar alleen een klein gordijntje?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Een deur is duurder dan een gordijn en neemt meer ruimte in bij het openen.
Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat er iemand binnenkomt, ook al is het een half deurtje veel mensen zullen net als ik even er onderdoor kijken of er voeten zichtbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat een echte deur een stuk duurder is voor de winkel.
+ Het is bijna een soort traditie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kennelijk hebben niet veel mensen behoefte aan een slot. Ik gebruik vaak niet eens een kleedhokje. De meeste mensen begrijpen wel dat als het gordijn dicht is, er iemand staat die zich aan het omkleden is en niet gestoord wil worden. Heb je een nare ervaring gehad?