Weet iemand een goede argeoloog die veel over fosssielen weet?

Ik moet een werkstuk maken en ik doe het over het onderwerp Fossielen en je moet bij je werkstuk minstens 3 informatie bronnen gebruiken ik gebruik dus internet boeken en een argeoloog ik misschien kan interviewen of die informatie aan me kan geven die ik in mijn werkstuk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Lars van den Hoek Ostende is paleontoloog van beroep. Hij werkt sinds vijf jaar als onderzoeker bij Naturalis, het Nationaal Natuurhistorisch Museum in Leiden.

Bij onderstaande bron vind je een interview met hem.
Misschien kun je via het museum contact met hem zoeken.

HdW
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt kontakt opnemen via e-mail met de nederlandse geologische vereniging.