Zou thee van 09-2009 nog goed zijn of moet die weggegooid worden ?

Zit nog in de verpakking.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (10)

als hij altijd goed droog bewaard is kan het geen kwaad om die te gebruiken

alleen als er vocht bij heeft gezeten dan kun je ze beter weggooien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je
nou is thee niet een product dat waarschijnlijk je een vermogen heeft gekost..
dus ik zou het gewoon weggooien en voor een euro een nieuw pakje halen..
er staat niet voor niets een datum op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hé mijn min-naar is actief
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja marion volgens mij geeft hij al een min voordat je antwoord er staat
van mij een compensatieplus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lief..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook een + van mij haha
Je kan de thee nog gewoon drinken, zolang de verpakking dicht is gebleven en op een droge plek is bewaard.
Het nadeel is wel dat na een jaar de smaak achteruit gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
staat er echt geen vervaldatum op? dan zal hij nog wel goed zijn denk ik
fremar
13 jaar geleden
Ik zou de thee weggooien omdat de thee ver over de datum is en je niet zeker weet of je de thee dan nog kunt drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van 09 / 09
Das pas een jaar...
Tuurlijk is die nog goed

Toegevoegd na 2 minuten:
tip : bewaren in blikken doos ...en dat gaat jaaaren mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ver over de datum is voor mij nog geen reden om dan maar weg te gooien. op die manier wordt ontzettend veel goed voedsel verspilt en stijgt onze ecologische voetafdruk op de aarde dramatisch.
bij de beoordeling of voedsel nog goed is vertrouw ik ook op mijn ogen, neus en smaak. zelf beoordelen of voedsel nog goed is, heeft ook als voordeel, dat je op dat gebied ervaringsdeskundige blijft. als je alleen maar vertrouwd op anderen, weet je niet wat te doen, als die anderen er niet zijn om voor jou waar te nemen. dan zul je het toch zelf moeten kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thee blijft een eeuwigheid goed, goed verpakt. Ruikt de thee wat muffig dan houdt het natuurlijk op. Dat is een teken dat de thee vochtig geweest is. Bij lang houdbare voedselproducten is je neus een uitstekend hulpmiddel, mits enigszins getraind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon even uitproberen
thee blijft lang goed.
smakelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thee blijft altijd goed, alleen ontsnapt de geur/smaak door de jaren heen. Je kan het gewoon drinken hoor.