Kan iemand een mega mooi iTunes icoontje ontwerpen zodat ik die kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ja, jijzelf!

Ik weet zeker dat je zelf een prachtig icoontje kan ontwerpen wanneer je al je gedachtes, fantasie en belevenissen in de strijd gooit! Iedereen kan iets moois maken, je moet er alleen zelf in geloven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk.

Dat kost je 75 euro per uur, en afhankelijk van je eisen duurt dat 3 tot 20 uur.

Stem je hiermee in dan heb jij straks een mega mooi iTunes icoontje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
missschien is dit iets voor je.
niet gratis denk ik, maar dan heb je ook wat !
www.brandsupply.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nicky boy, jouw huidige avatar hier is uitstekend.