Zie hier:
Ons Assortiment

» Babykleding bedrukken
» Kinderkleding bedrukken
» Dames en Heren Kleding
» Fotokussen, Dekbedovertrek, Tassen
» Bedrijven, Sponsoring
» Stickers, Kledinglabels, innaailabels

Nieuw bij CottonTrends!

Bedrukt kinder T-shirt lange mouw
€ 8,95

E-mailvoordeel?

Schrijf je nu in. Ontvang de leukste ontwerpen en speciale aanbiedingen...

E-Mail Adres:

Je naam:

Meer Informatie

Over Ons & Contact
Veel gestelde vragen
Privacyverklaring
Algemene voorwaarden
Leuke links

Dekbedovertrek met foto, naam of lieve woorden € 29,95

Een wens, een vraag ? ..
Wij helpen je graag!

Prachtige kwaliteit katoenen dekbedovertrekset met uw meest bijzondere foto, een lieve boodschap of leuke afbeelding

- gemaakt van 100% knisperend, hernieuwbaar kwaliteitskatoen
- met verborgen drukknopen waarmee het dekbed keurig op zijn plaats blijft
- inclusief sloop (bij 1 pers) of 2 slopen (bij 2 pers)
- Foto of afbeelding circa 27 cm.

Is dit een kado of verassing? Dan pakken wij het naar wens mooi in en sturen 'm direct naar de gelukkige
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, dat kan bijv hier:
http://www.designityourself.nl/webshop/N_frame.html?http://www.designityourself.nl/textiel/N_art_872.html