iphone heb geen wachtwoord

ik heb een iphone gevonden bij de politie gebracht en na 3 maanden mocht ik hem hebben
maar ik weet het wachtwoord van de iphone niet wat kan ik hier aan doen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Je moet er een andere simkaart in doen, 1. Hij is misschien al geblokkeerd door de originele eigenaar en dus nutteloos, 2. Hij doet het nog en dan ga je op andermans kosten bellen en dat is niet zo netjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar heb het wachtwoord niet dus ik kan er niks mee?
wachtwoord van de iphone zelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien dat je hem dan via iTunes kan herstellen.
Kun je geen systeemherstel doen vanaf de PC/Mac in iTunes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het.
Via USB-kabel aan je computer. Installeer iTunes als je die nog niet hebt. Vervolgens in iTunes op de iPod klikken en systeemherstel/fabrieksinstellingen proberen.
Je kan naar de app store (den haag) vraag om een pinnetje om de sim kaart eruit te laten halen. Dan doe je er een andere sim kaart in en dan kan je het zelf instellen en dan bel je niet op iemands anders kosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of gewoon een paperclip gebruiken. :' )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dan heb je nog soms dat de Iphone wordt beschadigd. Met een paperclip!
Als de iphone om een toegangscode vraagt dan is de telefoon geblokkeerd, niet de simkaart. Er zijn mensen die dit voor je kunnen omzeilen, maar dat is illegaal. Het beste is om m naar de Mac house te brengen. Zij kunnen aan de registratiecode gewoon zien van wie die is.