Wanneer zou deze brief aankomen?

Een vriendin van me heeft vanuit haar vakantieadres in Italië een brief naar Nederland gestuurd. Maar een boel gegevens ontbreken. Alleen mijn naam (voor en achter), de straat en het land staat op de brief.
Na hoeveel weken/maanden/jaren kan deze brief aankomen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Vorige week is de brief verstuurd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Vanuit Italië kan post sowieso erg lang duren.
Heb je een beetje opvallende naam en straatnaam? Of heet je Jansen en woon je op de Dorpsstraat? Dat zal ook nogal veel uitmaken denk ik...

Toegevoegd na 1 minuut:
Er was vroeger in elk geval een afdelinkje bij toen nog de PTT waar ze over 'weesbrieven' gingen - daar werd uitgezocht waar ze heen moesten, en dat lukte meestal goed. Maar ik weet niet of zoiets nog bestaat bij TNT.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wegens bezuinigingen....
doen ze geen handmatig werk meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms doen ze wel per ongeluk nog aan service, vriendin van me stuurde eens zo'n kaartje dat je een tijd terug bij de Bruna kreeg, zo'n klein frummeltje in een envelopje van 4x4 cm of zo. Postzegel erop, naam en adres heel klein erbij gepriegeld, en het werd keurig bezorgd.
Zal wel zo'n postbode zijn geweest die binnenkort ontslagen wordt omdat ie net een uur teveel werkt per week :-(

Andere antwoorden (2)

Ik denk binnen 1 maand, als plaats bekend is, volgt de rest door speurwerk van onze gewaardeerde TPG jongens en meisjes.

Toegevoegd na 16 minuten:
Beetje slecht gelezen, dat plaats er niet op staat. Nu denk ik dat deze brief nooit aankomt. Denk dat je je vriendin moet vragen de inhoud te reproduceren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paar weken.. postcode is makkelijk te achterhalen en bij de post zitten mensen die dat soort dingen handmatig opzoeken alsnog als ik me niet vergis...