De online shopprijs is $170 bij de mediamarkt. maar er staat nergens de winkelprijs. {ipod touch} hoe duur is de winkelprijs?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Wat de iPod Touch in de winkel van Mediamarkt kost, weet ik niet. In de Applestore online kost de iPod Touch €179,00.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de mediamarkt zet geen winkelprijzen op de site omdat de prijzen verschillen in elke winkel. hoe meer concurrentie in de buurt (bijvoorbeeld bcc), hoe lager de prijzen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De prijzen kunnen per mediamarktwinkel verschillen, ik zeg bellen.

Toegevoegd na 3 minuten:
als je uitgaat van de 8gb 3e generatie kom ik voorlopig uit bij een minimumprijs van 165 euro (zie link)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de prijzen verschillen, maar de online prijs is ong. hetzelfde, je kan het alleen zeker weten door even te bellen: http://bit.ly/az9sJv