Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik de eerste bon van, die op de website staat, in dezelfde grote in Word zoveel mogelijk op 1 pagina ?

http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/babymama/BabymamabonnenDEFNW.pdf


Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt niet, krijg de bon veel te groot, het moet precies dezelfde grote zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
609

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

gewoon van de site kopiëren en dan plakken in een Word document. Je krijgt 'm dan 2 x op een pagina.

Toegevoegd na 5 minuten:
In dezelfde grootte als op de site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een schermafdruk met de 'print screen' toets, bewerk dit met Paint, ga naar Word en voeg de afbeelding in. Je kunt die afbeelding elk formaat geven die je wenst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou het kunnen printen en dan de bon die je wilt kunnen scannen en in word inlezen
(Lees meer...)
ronron1212
13 jaar geleden
Als het niet op een A4 past kan je de instellingen van de printer veranderen, zodat je wel alles op een A4 krijgt. Bijvoorbeeld 90% van de ware grootte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik wat wil uitprinten vanaf internet zoals deze bon dan krijg ik eerst een scherm van mijn printer met instellingen. Hiertussen staat een optie voor de grote van de afdruk (termen als 100%, afbeeldingen schalen, aanpassen aan bereikbaar gebied, aanpassen aan 1 pagina etc) zoek deze optie eens op voordat je echt op afdrukken klikt.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
ctrl printscreen plakken in word. In word het balkje met het plaatje bewerken aanklikken ( in de nieuwe word komt die al automatisch te voorschijn als je het plaatje aanklikt) dan met crop het plaatje bijsnijden door als het ware te duwen. Het formaat blijft dan gelijk.
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding