Hoe krijg ik de eerste bon van, die op de website staat, in dezelfde grote in Word zoveel mogelijk op 1 pagina ?

http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/babymama/BabymamabonnenDEFNW.pdf

Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt niet, krijg de bon veel te groot, het moet precies dezelfde grote zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

gewoon van de site kopiëren en dan plakken in een Word document. Je krijgt 'm dan 2 x op een pagina.

Toegevoegd na 5 minuten:
In dezelfde grootte als op de site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een schermafdruk met de 'print screen' toets, bewerk dit met Paint, ga naar Word en voeg de afbeelding in. Je kunt die afbeelding elk formaat geven die je wenst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou het kunnen printen en dan de bon die je wilt kunnen scannen en in word inlezen
ronron1212
13 jaar geleden
Als het niet op een A4 past kan je de instellingen van de printer veranderen, zodat je wel alles op een A4 krijgt. Bijvoorbeeld 90% van de ware grootte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik wat wil uitprinten vanaf internet zoals deze bon dan krijg ik eerst een scherm van mijn printer met instellingen. Hiertussen staat een optie voor de grote van de afdruk (termen als 100%, afbeeldingen schalen, aanpassen aan bereikbaar gebied, aanpassen aan 1 pagina etc) zoek deze optie eens op voordat je echt op afdrukken klikt.
13 jaar geleden
ctrl printscreen plakken in word. In word het balkje met het plaatje bewerken aanklikken ( in de nieuwe word komt die al automatisch te voorschijn als je het plaatje aanklikt) dan met crop het plaatje bijsnijden door als het ware te duwen. Het formaat blijft dan gelijk.
succes